Vazolka
اهلا بك و مرحبا فى منتديات فازولكا عيزيى الزائر انت غير مسجل لدينا اذا اردت انشاء حساب خاص بك و الانضمام لقائمة الاعضاء ليدنا اضغط على زر التسجيل

ملحوظة : بعد تسجيلك فى المنتدى سوف يتم ارسال رسالة الى بريدك الكترونى يجب تفعيل حسابك من خلالها حتى يصبح حسابك صالح للاستعمال
Vazolka
اهلا بك و مرحبا فى منتديات فازولكا عيزيى الزائر انت غير مسجل لدينا اذا اردت انشاء حساب خاص بك و الانضمام لقائمة الاعضاء ليدنا اضغط على زر التسجيل

ملحوظة : بعد تسجيلك فى المنتدى سوف يتم ارسال رسالة الى بريدك الكترونى يجب تفعيل حسابك من خلالها حتى يصبح حسابك صالح للاستعمال
Vazolka
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Vazolka

كل عام و أنتم بخير بحلول شهر رمضان

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت قديمه بس جامده

كاتب الموضوعرسالة
tofa7a
عضو فازولكا جديد
عضو فازولكا جديد
tofa7a

نكت قديمه بس جامده Empty
مُساهمةموضوع: نكت قديمه بس جامده   نكت قديمه بس جامده Icon_minitime1الأحد يوليو 05, 2009 8:15 am

انا جايبلكم نكت هى قديمه بس جامده يارب تعجبكم

]واحد مسطول كل ما يجي يشنقوه ، الحبل ينقطع نظر للسجان وهو متغاظ وقال له احنا جايين ننشنق ولا جايين نلعب

======================================

واحد مسطول بيسال صاحبه المسطول ايه اسماء اخوتك الشباب؟ قاله:كلهم أسمهم محسن الا ادهم اسمه تامر

مرة اتنين مساطيل قاعدين فالاول بيقول للتاني هو النهاردة السبت ولا الاحد قام التاني قل له لا الاتنين ....قام الاول قاله....ياهه و جم مع بعض

اتنين سكرانين ماشيين فى الشارع لقو عمود نور.. واحد قعد يخبط عليه فصاحبه قاله دة باين مافيش حد.. قاله إزاى ده النور منور

سكران ماسك الفرخة بتاعته ..قاعد يضرب فيها يضرب فيها ويقولها: كل يوم بيض بيض مافيش جبنه

واحد سكران اتصل على مصر للطيران بيسأل الرحله من القاهره للندن هاتخد اد ايه فرد عليه الاستعلامات وقاله: ثانيه واحده قاله السكران طب شكرا

مرة واحد حشاش لما قبض مرتبة راح البيت وقعد يقسم المرتب 100 ايجار – 100 مصروف بيت –200 حشيش وفجاة .. وهو قاعد سمع خبط على الباب فقال مين رد علية اللى برة قالوة بوليس.. فراح مقطع ال200 جنية بتوع الحشيش

مرة واحد مسطول جه يخرج من العربية لقى الدنيا بتمطر راح خارج من الباب التانى

مره واحد مسطول اوى راجع بيتهم الساعه اتنين بليل فاخته فتحت له الباب قام ضربها بالقلم على وشها طاخ..وقالها كنتى فين لحد دلوقتى

مره واحد مسطول ماشي مع حبيبته في نص الليل فا شافت ابوها فقالت يالهوي بابا بابا فقالها ماتخافيش قوليلوا اخوكي

مرة واحد بخيل وابنة قاعدين بياكلو فا مراتة جت فخبطت فقال ابنة قوم افتح لامك قال لة : لا ماهى مراتك انته.. قالة دى امك أنته قلة دى مراتك أنته قلة دى امك انته قالة لا قالة طيب وراح منادى على مراتة و قال لها انتى طالق وراح باصص لابنة وقالة قوم يا فالح افتح لامك بقى

مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت... راح للدكتور... فقاله هديلك حقنة دلوقتي ومش هاتحلم بيهم تاني خالص... قاله خليها بكرة يا دكتورعلشان النهاردة ماتش النهائي

واحد بلديتنا حب يعمل ارهابى.. خطف ابنه.. محدش سأل عليه قتله

واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى... رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا لما قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت

مره واحد بيقول لواحد صاحبه: اسكت مش انا حماتى ماتت امبارح... قاله لا حول الله يا رب... ماتت ازاى الست دى؟ قاله وانا واقف معاها فى البلكونه وقعت من الدور الخامس... قاله لا حول الله يا رب دى موته وحشه أوى... قاله لأ.. ماهى ماوقعتش على الارض... قاله امال ماتت ازاى؟ قاله وقعت على سلك الكهرباء... قاله يا ساتر يارب دى موته وحشه أوى.. ماتت من الكهرباء طبعا... قاله لأ يا عم.. ماهى الكهرباء كانت مقطوعه... قاله امال ماتت ازاى بس؟ قاله اصل السلك نطرها في حمام السباحه... قاله لا اله الا الله ماتت غرقانه... قاله بس يا عم اعوذ بالله... ماهي اول ما نزلت فى الميه... الطشه رفعتها على منط الحمام وطلعت عندى فى البلكونه تانى... قاله امال انت بتقول ماتت ازاى؟ قاله ما انا لما ما لقيتش فايدة رحت خانقها بالإيشارب

====================================
]

نكت قديمه بس جامده Dreamtyperequest

[color=darkred]
إذا دعتك قدرتك علي ظلم الناس فتذكر قدرة الله عليك

نكت قديمه بس جامده
صفحة 1 من اصل 1